Výlet na venkov aneb chilli, kam se podíváš

 

Je sobota a čas na výlet. VMM (psala jsem o nich už v článku „VMM aneb indické dívky„) nás pozvalo na výlet mimo město, do venkovských oblastí, kde poskytuje různé formy pomoci. Především jde o poskytování úvěrů (ve spolupráci s bankou) vybraným lidem a jejich projektům. Díky tomu se snaží ovlivňovat zaměstnanost a vzdělanost i na venkově.

Tentokrát asi budou mluvit více fotky než slova…

diskutujeme u manga
diskutujeme u manga
a dozvídáme se o ovoci goa
a dozvídáme se o ovoci goa
navštěvujeme farmáře
navštěvujeme farmáře
a ovocnáře

 

a majitele krámku
vzbuzujeme pozornost okolí
všude vzbuzujeme pozornost okolí

 

 

 

 

 

 

 

Jak famáři, tak i majitelé venkovských krámků jsou potenciální cílová skupina poskytovaných úvěrů. Je totiž třeba zajistit, aby fungoval celý odbytový řetězec a farmáři měli kde zboží prodat. Vyvolává to pochybnosti, ale vážné diskuse se raději nechávají až na pracovní týden.

a naposledy košíkáři
naposledy košíkáři
a opětovná publicita
a opětovná publicita

 

 

 

 

 

 

 

Místní krajina hraje všemi barvami a je to hlavně pestrým oblečením žen a dětí. Dnes však zaznamenáváme také zvýšený výskyt červené… Zkrátka,

„chilli, kam se podíváš“

 

chilli chilli chilli
chilli chilli chilli